Cansummm Kızlar 33 haftalığım ve bugün inanılmaz baş ağrısı yaşıyorum. Gündüz daha iyiydi ama şuan baya baya arttı. Tansiyonum iyi şükür havadan yada uykusuzluktan olsa gerek. Sormak istediğim bu saatte doktorumu rahatsız etmek istemedim sizlere sorayım dedim. Daha önce yalancı sancı yaşadığımda doktorum minoset içip dinlenmemi istemişti. Minoset kalmadı evde parol içildiğini biliyorum içmemde bir sorun olur mu bilen var mı aranızda?
Serifeisitmir Cansummm canım benim migrenim var agridiginda doktorum içebilirsin demişti parol çok agridiginda içiyorum
Tatlisannedilekk Cansummm 33+0ım migrenim tuttukça parol içiyorum tamamen kesmiyor tabiki ama hafifletiyor birazcık ve karanlık sessiz odada uyumaya çalış cnm.Bu aralar sıcaklardan ve uykusuzluktan daha sık migrenim tutmaya başladı🤦🏻♀️
Duyguscuk Cansummm Parol alıp bir iki saat sonra da bir bardak kahve tüketin. Kafein de iyi geliyor. Bir kaç hafta önce migrenim tutmuştu, 3 gün falan sürdü, anca böyle geçmişti. Ha bir de soğuğa dönük ılık suyla duş almıştım, o da biraz kendime getirmişti.
Ysmtr Ben de 37+5 haftalığım bugün çok fazla başım ağrıdı doktorumu aradım parol iç dedi bana hamileliğimden bu yana diş ağrım olduğunda hep parol İç demişti bence içebilirsin
Cansummm Tatlisannedilekk benim de migrenim yok ama dediğin gibi uykusuzluk, uykuya dalamam durumu ciddi baş ağrısı yapmaya başladı. İlacımı içtim uzandım odama canım uyurum inşallah çok teşekkürler 🙏🏻
Cansummm Duyguscuk bende şimdi ilacı içtim dediğiniz gibi ılık bir duşta alayım olmadı dediğinizi de yaparım çok teşekkürler 🙏🏻
Mucizem_mmm Migreni olan biriyim ne parol ne minoset kaç tane içersem içeyim banamısın demedi geçmedi hiç doktorum sonra endol fitil verdi Allah razı olsun tüm ağrılarımı giderdi hem mide ağrımda hem baş ağrımda inşAllah sizde atlatırsınız ama doktoruna ulaşman daha doğru olur sonuçta onların mesleği bu ve istediğin zaman ara mesaj at diye söylüyorlar zaten🐣
Cansummm Mucizem_mmm endol fitil bende kullandım serkülajlıyım o zaman vermişti doktorum. Çok ağrın olursa içebilirsin demişti o zaman. Şuan baş ağrısı için onu kullanmak istemedim açıkçası. Tabiki öyle ama hani daha önce minoset kullandığım için ve şuan elimde eş değer parol olduğu için gene de sormak istedim. Daha farklı durumlarda sabahın 5 inde de aradığım olmuştu ☺️Teşekkürler Gene de