Esratolga yani ben aynı üretilen ürünlerden hoşlanmıyorum canım. orjinali hangisiyse her zaman ondan almaktan yanayım.cünkü orjinaline ne kdr benzetmeye çalışsalarda orjinali gibi olmaz. daha kullanmadık ama memnun kalıcağımı biliyorum aşırı hafif ve ergonomik. canım hiç bi araba kalkıp da 3-4 yıl kullanılmaz zaten taravel sistemlerden nefret ediyorum. çocuklar oturmaya başladıkları zaman baston tarzına geçiliyo ama bebeğin yapısına kilosuna göre 13 kg kdr kullanılıyo doona. ben açıkcası çakmasını yapan bi firmadan almanı tavsiye etmem bişey olsa yüzüne bakmazlar cünkü. alma imkanın varsa orjinal doona almanı öneririm canım