Dilek-123 büyük parça eşyalar alırken kargo ücretini sormayı ihmal etme. Ben beşik aldım içinde yatağı da vardı bi de alt açma masası aldım. Kargoyu ben karşılayacaktım üçünü ayrı paketlemişler 200 lira kargo ücreti çıktı. Sonrasında hallettik artık ürünü gönderen güzel temiz yollamış memnun kaldım ama kargo işi sıkıntı onu iyi öğren