Lohusayken soğan kürü uygulayan var mı.Benim bildiğim adet bittikten bi kaç gün sonra başlanır ama çevremden bir kaç kişi içmemi söylemişti bu dönemde içim temizlensin enfeksiyon filan ne varsa götürür diye.Bilgisi olan deneyenler lütfen cevap verebilir mi?