izmirlii-35 Kızlar doğumuma az kaldı ilk zamanlar oldu ki sütüm gelmedi diye mama almak istiyorum ama hangi mamayı alacağımı bilmiyorum siz hangi markayı önerirsiniz?
Selo39 izmirlii-35 bende Allah nasip ederse hastane çantama koyacağım evolvia veya bebelac gold düşünüyorum
Senos111 izmirlii-35 hip marka aldım ben hastane çantasına koydum 350 gr olanindan bayada araştırdım alırken mama vermek istemiyorum ama mecbur kalırsam en iyi markalardan biri hip
izmirlii-35 Mom9272 küçük boy dediğin 250 gram değil mi bide kalırsa dolapta dursa sıkıntı olur mu yani bozkır mu
izmirlii-35 Senos111 Bende normalde vermek istemiyorum ya tedbir amaçlı çantada olsun diye almak istiyorum hipp iyi diyorsunuz yani