Değerli anneler 23.haftadayım 10 gün önce kanamam oldu.Sonrasında lekelenmeler yaşadım.Bugün de kanamam tekrarladı.Doktorum içte kanama alanı olduğunu ve bu kanın zamanla dökülebileceğini söylemişti ama kesin değil dedi kanamanın ordan olduğu.Ayrıca progestan İlaç kullanıyorum ve prolotun iğne vuruyorum buna rağmen neden oluyor anlamadım :(((