Merhaba arkadaşlar 37+5 deyiz sancım yok ama hafif kahverengi lekem geldi bugün iki kez akşam üstü ve 1 2 saat önce acaba nişanmıdır doktorumu aradım bebeğin hareketlerini kontrol et gelmeye devam ederse hastaneye gec nst ye bağlasınlar dedi devam etmezse onun haricinde sabah 9 da hastanede ol dedi.