Zkaya Merhaba bugün sabahtan sancılarım başladı 😬 ama sık sık değil 20 dk da bir geliyor hala evde bekliyorum annem 5 dk ara ile artarsa hastaneye git dedi ama korkuyorum böyle olan varsa yazar mı sancı artincami gitmek gerek🤔
busranas Zkaya evde karşıla bencede canımm 5 dk ya bir inerse yada suyun gelirse gidersiniz 🥰 Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🙏
hilalmurat3362 Bende 5 dk ya düsene kadar bekledim canm 4 cm di hastaneye gittigimde 2 saate 10 cm oldu çok faydasi oluyo evde yaninda biri varsa sancın geldikçe beline masaj yapsin insallah bir avazda kurtulursun❣
Mdelaaal Doktorlar 5 dk inince gelin diyorlar evde karşılamak daha iyi sancıları merdiven in çık, suqat yap 🙏
hilalmurat3362 Zkaya istersen bi haberdar et canım en azindan oda saatini filan günlük yaşamini ona göre ayarlasın