3-4 gündür sürekli çatımda bir ağrı var ve geçmiyor. Uzanınca, duş alınca biraz hafifliyor gibi oluyor ama tamamen geçmiyor. Ve buna eşlik eden bel ağrısı. Bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama burda o kadar fazla şey okudum ki tedirginim sürekli. Doktoruma da randevu bulamıyorum. Sekiz gün sonra detaylı randevum var. Böyle olan var mı?