RabiaMG gokcecan ayni seyleri yasiyoruz aci gibi degil ama sutyen atlet neye degerse felaket kasiniyor. Benimde ucunda sari kuruluklar oluyor ayni sekilde bakalm kremler kse yarar Insallah daha emzirmiyoruz bile 🤷🏻♀️😊
ikibebeliana RabiaMG duşlardan sonra lansinohu sür göğüs pedi koy canım bunu doğuma 1 ay kala falan başla çok şükür ben 1 kere falan yaşamışımdır çatlak başka hiç yaşamadım sarı olanlar da süt olabilir bende de oluyordu
ilkbaby RabiaMG bende 31+1 oldum malesefki benim de öyle benimki agiriyodu aynı zaman da krem kullandim ağrısı kaşıntısı durdu ama sanki hala çatlak uçları