Samiraa Kızlar benim 11 haftadan beri kanama alanım var 17 haftadayım. Büyük bi alan kanama alanım. sizce peronatolji diğer kadın doğum doktorundan farklı olur mu yoksa çok da farkı olmaz mi. Oraya gitmem daha mi iyi olur
Mimarhanim Samiraa yine bir kereye mahsusta olsa git bı bakalım ekstra bir ilaç ya da tedavi önerecek mi. Ben gittim ama çokta farklı degil açıkçası. Sadece ilaç konusunda biraz farklılığı oldu. Erken doğum riskim var benimde rahim ağzı yetmezliğimden dolayı.
Masal10 Samiraa gitmeniz daha faydalı olur.. bebek , organları ve kese tamamen inceleniyor.. doktorun görmediği ve bilemediği şeyler olabiliyor
gzmdnz35 Samiraa bence gitmelisin bu işin uzmanı onlar sorunlu gebelikleri inceliyorlar , ben ayrıntılı ultrasonumu yaptırdım a dan z ye aklına gelebilecek tüm her şeyi gösterip anlattı olması gereken olan vs diye durumunuz varsa gidin derimi🥰
Samiraa Mimarhanim benim de 11 haftamda kanama olduğunda i sebep söylemediler. 16 haftada plesanta biraz aşağıda dedi doktor . 3 4 doktora gittim hiçbiri bi neden söylemedi bilmiyorum sebepsiz de olabilir heeahlde
Samiraa Masal10 aslında 19 ile 24 arası zaten Detayli ultrasona yonlendirdi doktor onu mu beklesem yoksa gitsem mi hemen
HandeNur22 Ben ikili tarama icin gittim riskli cikinca perinatolojiye gidip detayli ulttason yaptirdim bence gidin cok detayli inceleniyor bir sorun varsa bilirsin suyuna varasiya kadar detayli bakiliyo
rafadanyumurta Samiraa ben 34. Haftamda gitmiştim sanırım. Özel hastaneye gidiyordum ama Dr sevk etti. Devlette perinatolağa gittim. Yaklaşık 20-25dk inceledi. Herşeye baktı. Down olabilir demişti ama şükür sağlıklı doğdu kızım. Kesinlikle gitmelisin aklında kalmasın
gzmdnz35 Samiraa evet biraz pahalı oluyor ama senin ve bebeğin sağlığın için bi kere git ve ya bulunduğun yerde hastanelerde olabiliyor perinatoloji kadın doğum doktorun riskli diye ona gönderiyor
Samiraa rafadanyumurta bebekten ziyade bu kanamanın bi nedeni var mı ne zaman biter çok mu riskli bunları öğrenmek istiyorum . Yoksa zaten Detayli ultrasona gidcegim