sherlock_anne Selen2688 benimde ilk gebeliğimde çok düşük tansiyonum vardı. Doğumdan sonrada takip ettik meğer benim bünyemin tansiyonu buymuş. Şimdi ikinciye hamileyşm yine öyle 9/4, 8/6 falan
nursentlk Selen2688 30. Hafta da bende öyle oldum serum taktılar bayram boyunca tansiyonum hep düşüktü
2020-2020 Selen2688 Limon maydonoz kullanma bunlar tansiyonu düşürür. Tuzlu şeyler tüket. Tuzlu ayran vs… Birde belki kendi tansiyonun düşüktür genel olarak ona da bakmak lazım.
Cemrreedemirci Acile git sıvı kaybını yerine koysunlar serumla. Ciddi baş ağrın yok mu? 3 çok düşük ben bugün 9/5le gittim kafam patlayacak gibiydi
Selen2688 Cemrreedemirci başım ağrımıyo ama kafama mentollü bişey sürmüş gibi bi tuhaf ama kolonya iyi geldi
Selen2688 sherlock_anne benmde normalde hep sizinki gibi gebelikten öncede ama bu sefer baya düştü son aylarında böğle yaşayan varmı acaba diye merak ettim bende
Selen2688 Gulsahim şuan biraz yükseldi acile gidemem artık yarın doktoruma giderm eşim işte kızım var 7 yaşında hastaneye sokmak istemiyorum onu
Gulsahim Selen2688 geçmiş olsun kuzum dikkat et yükseldiyse güzel… Hamilelikte brnimde hep yüksek ti 14 10 falandı
Gulsahim Selen2688 yok kUum hiç bişry içmiyorum soda şu bu Mersinin nemi bizi bitiriyor gerçi bu sene çok güzel geçti serin sakin
Selen2688 nursentlk serum yükselmeai için mi canm yoksa sıvı çok fazla düketilmediği için mi çünkü ben günde 3litre su içiyorum
nursentlk Selen2688 bende içiyorum tansiyonumu dengelemek için taktılar. Susuz kalmadım. Sodyum Klorür yazıyordu üstünde serumun tuzlu su yani
Nisanurt Selen2688 benim 9/3 9/4 genelde hemşire her seferinde inanamayıp tekrar tekrar bakıyor😁 genel olarak tansiyonum hep düşüktür. 37 haftalık hamileyim amaç en başından beri böyle tansiyonum
Selen2688 2020-2020 aynen benim normalde de düşüktür ama gebelik ilerledikçe sona doğru daha da düşüyo sanırım sıcağında etkisiyle😔