İnan herşeyden önce ruhunu ferah tut. Bebişler çok etkileniyor. Ben 2 gün hasta oldum ona da bağlıyorum gelişmemesini. Hep kalp sesini duyuyoruz ama küçük diyerek beni moddan düşürüyorlar. Bide seni kötü hissettirecek doktora gitme😊 ben hafta sonu kendi doktorum olmadığı için başkasına gittim. Bu cumartesi kendi doktoruma gidicem🤗🤗 sende üzme kendini umarım inşallah bizim için ve bebeğimiz için hayırlısı ne ise o olsun.