berraninannesi ben de alibeykoy de oturuyorum. Türkiye Hastanesi’nde doğum yaptım. Doktorumdan çok memnundum. Gaziosmanpaşa da başarı Hastanesi’nde Jasmin hanımda nmemnun olan da çok gördüm burda. Bir de Avrasya Hastanesi’nde Fatma hanımdan. Arama kısmından geçmiş postlarda bakın isterseniz