Cemrreedemirci Merhaba, 12+1deyiz ama benim tansiyonum çok düşüyor 9/6 falan oluyor. İnanılmaz baş ağrısı ve beraberinde gelen mide bulantısı.. Aynı durumda olan hanımlar ne gibi çözümler buldunuz. Malum gebelere ağrı kesici yasak acilde pek bi şey yapılamıyor
Azracan Cemrreedemirci canım ben o durumdayım 9 5 oluyor 8 4 oluyor en yüksek 10 6 oluyor baş ağrısı oluyor baş dönmesi arada tuzlu ayran içiyorum öyle şimdi baş ağrım iyi bünyem alıştı sanırım ☺️34+6 olduk çok şükür doktor yüksek olmasında düşük olsun dedi canım sen kaç haftalıksın
Masal20 Benimde 32 haftada olmaya başlamıştı doktorum sıcaklardan kaynaklı olabileceğini her gun bir adet sade soda tuketmem gerektiği söyledi şuan 36. Haftadayim bir aydır bu şekilde yapıyorum toparlandım çok yorulmadigim sürece tansiyonum düşmüyor
Cemrreedemirci Azracan 12+1 deyiz normalde de tansiyonum düşerdi ağrı kesici ile baş ağrımı geçirirdim. Şimdi hiç ilaç alamıyorum. Mide bulantısı da yapıyor ne yapacağımı şaşırdım. Yüzümün sağ tarafı zonkluyor resmen
Azracan Cemrreedemirci kıyamam canım Allah şifa versin inşallah benimde o haftalarda ağrım vardı ama ben ilaç alıyordum 3gün bırakmazdı parol alıyordum