Beyza69 Merve_seda benimde hiç bir belirtim yok yarın kontrole giDicem inşallah neden suni sancı ile başlatıcak 41 haftanı doldurmanı beklemicekmi
Merve_seda Beyza69 evet canım bekleyeceğiz . Yani herhalde hiçbir sıkıntı olmazsa bekleyecez yarın kontrole gideceğim
oozlem 38+5 bizim dün gittim 2 cm açıklık vardı ve rahim duvarı incelmiş dediler Çarşamba yeniden kontrol var ama sancım vs hiçbir belirti yok bakalım kuzucuklar gününden önce gelicek mi 🥰
BurcinTuana Birde bebeğin hareketlerinde yavaşlama yaşayan varmış arkadaşlar benimki bayağı azaldı ve yavaşladı doktora gitmeliymiyim acaba ?
il-cn Biz de 39+1 olduk minnoş kızımla. Yarin kontrolüm var. 1.5 cm açılmam ve sancım çıktı nst de cuma günü. Bel ağrısıyla bekliyorumm canımın özünü. Hepimiz inşallah bir avazda atlatırız bu süreci.🌸
Merve_seda il-cn amin canım benim 🙏 benimde bel ağrım dışında hiçbir şey yok nst de sancı da çıkmadı bugün tekrar gel dedi