Tugceecikk Evet hatırlıyorum seni canım. Maalesef yine aynı tüpte oldu. Aslında beta hcg değeri çok güzel ilerliyordu. Rahime düşecek mi diye beklediler 1 hafta ama düşmedi. Sanırım önceki dış gebelik yarasına tutunmuş. Ameliyatta sol tüpüme ve yumurtalıklarıma da bakmışlar. Tüpünde bir sıkıntı yok, yumurtalıkların da çok iyi durumda dedi. Yine de çok tedirginim. Hamilelik nedeniyle rahim duvarım da kalınlaştığı için küretaj da yapıldı. Zaten nereden baksan 1 ay ilişki olmaz bu yüzden. Sanırım o yüzden korunmana gerek yok dedi.
Ameliyattan sonra kanaman olmuş muydu senin? Geçen hafta çarşamba ameliyat oldum. Pazar gününden beri kanama var. Önce adet kanaması gibiydi. Azalmaya başladı.