Kizlar dunden beri cok gario hiss ediyorum, bugun 34+2 haftaligim.. Sanki koca bi lokma bogazimin altinda sıkışıp kalmiş gibi( Migdemde degil tam, iki mememin ortasinda, lokma takilir ya insanin orasina oyle( Hic rahat edemiyorum, bi de derin nefes alinca solugum kesiliyo gibi oksurme istegi geliyo( Bogazim, falan cok acayip sesim falan kisildi resmen(( Boyle olan varmi( Oturup kalkamiyorum dunden beri hep ayaktayim koca bi agirlik coktu migdeme ( Solugum kesiliyo sanki(( buda beni korkutuyo(