Tuagca oglum 26 haftalık devamli aşağıya idrar torbasına doğru tekme atıyor. Oyle aciyor ki . Rahimden gecen sene ameliyat olmuştum o bolge bile agriyor ve devamli wc ihtiyacı duyuyorum. Benim gibi olan var mi?
fndk_06 Tuagca evet bende öyleyim çok fena doktoruma danistim bu haftalarda gayet normal hatta hafiften sancı bile hissedersin demişti
Alisa_ Tuagca Bende de oyleydi, tuvalletden cikiyodum oyle bi idrar yerime basiyoduki altima kaciricam zann ediyodum ama cisim yok aslinda)
Tuagca fndk_06 uyumaya calisirken birden agridan uyandigim oluyor benim de , yeni basladi bu da bakalim dayanacagiz :)
Aknkbr Tuagca bebeğin ayakları aşşağıda oldugu için bnimde öyle dönmesi için dua ediyorum bol bol konuşuyorum kozımla dön annem diye ama nafile 🤷🏻♀️😊
Ozgebtn 30+3 üz Benimde çok bası yapıyor ama sık idrara çıkmıyorum şimdilik benim bazen rahimağzıma doğru vuruyor o çok can yakıyor gerçekten
Kubrabulutt31 Tuagca dün aynı şeyleri yaşadım bende korkmuştum sabaha geçti şükür tekmelerinin yeri değişti ama inanılmaz acıttı tekmeleri 23+4 günlüğüz bizde
Gamze7667 Tuagca Bende26 haftadayım ve dün geceden beri aynı dertten muzdaribim. Vajinamda baloncuklar patlıyor gibi oluyor sanki her an çıkacak😬