Hahaa 😄 ilk aylarda annem bana kesin kızın olacak çok suratsız sinirli gerginsin derdi dediğide çıktı 😅😅 şu an düşünüyorum da canım acıyordu bende hep suratımı asıyordum bi anda parlıyordum. Normalde sakin fıtratlı biriyim 4. Aydan sonra normalleştim 😄