Benımde oluyordu canm ılk zamanlarda kalp doktoruna gıttık kalp grafıgı falam cektı ama allaha sukur bı sorun olmadı.Stresten uzak dur dedı streslencegım bıseyde yoktu bol bol dınlenmemı anı hareket etmememı soyledı ılk zamanlarda oluyormus boyle kan basıncından☺️