Akbas77- glsm-tzcn Şuan ben canım perşembe günü catı muayenem vardı mantar enfeksiyonu olduğumu söyledi ve ilaç verdi
Zeynepahmett glsm-tzcn ben geçen hafta idrar kültürü yaptırmıştım doktorum istemişti hiç şikayetim yoktu. Enfeksiyon çıktığı için antibiyotik verdi 5 gün içtim biteli 3 4 gün oluyo. Dün çok fena kaşinmaya başladım. Afedersin yanma da var biraz ağrı da. Anlamadım enfeksiyon mu mantar mi nerden cikti
Mommy- Ben çok kısa süreli bir kaşıntı yaşadım bir kaç gün sonra geçti. 10-15 gün sonra doktor kontrolüne gittiğimde bir şikayetim olmamasına rağmen doktorum testimin sonucuna göre olduğunu söyledi ve fitil kullandım bir süre
glsm-tzcn Mommy- benim şuan kaşıntı ve çok hafif akıntım var yarın aşı için aile hekimliğine gidicektim