Kızlar selam. Geçenlerde doktora gitmiştim böbreğime ultrasonda bakılması gerektiğini söyleyerek usg ye yönlendirdi beni. 14+5 de idik. Eşimle merak ederek cinsiyeti görebilirse söyleyebilir mi diye sorduk ve bize %80-90 erkek ama süprizi doktorunuza bırakıyorum o söylesin dedi. Kadın doğum doktorları bile yanılabilirken sizce bu doktorun yanılma payı var mıdır ? Kadın doğumcu değil bu doktor sadece uzman doktor ultrasondan böbreğe ciğerlere bakıyor