Dnzbaby Kızlar selam Haftaya girdik, son 15 gündür 2 günde bir hep sol kaşıma vuran sinüzit gbi başlayıp dehşet artan baş ağrılarım var. saatlerce sürüyor 8-9 saat ilaç almadığım için, benzer durum yaşayan kendince çözüm yolu olan yok mu 😭
Snszasla Dnzbaby sadece parol içebilirsin canım gebelikte tek içilen ağrı kesici o bende içiyorum çok zorlanınca
Dnzbaby Şimdi bademciklerimi de üşütmüş gibiyim ateşimde yükseldi, boşuna mı giderim hastaneye? Paroldan başka bişey vermiyorlar mı?