buseyusuf27 Cansuyasar 26+0 😁🙋🏼♀️ esiyor cok şükür miğde sorunları olmasa daha ıyı buna da şükür yapck bsy yok 😊
Gijok Cansuyasar bende 26+1 im dun doktora gittim gelisimi 2 3 hafta onde dedi 1200gram sekerden supelendi sizinkiler kac kilo acaba
Bir_zerre Mide yanmalari, su icememe, uyuyamama, burun tıkanıklığı, bulantıkanda enfeksiyon, halsizlik, yorgunluk, zor nefes alma vs vs bunları saymazsam mükemmel bir hamilelik geçiriyorum 🤣🤣
Cansuyasar Allah kolaylik versin Agustos ayin bitmesini dört gözle bekliyorum ve ikinci hamileligim çok heyecanliyim kucagima almak istiyorum
Emineavar Bir_zerre aynen meşguliyetimiz olur bari bebbegimizle güzel vakitler geçiririz canımızı sıkacak zamanımız olmaz bari 😄
Bir_zerre Emineavar Kesinlikle aynı fikirdeyim. Herkes en güzel zamanlarin diyor ama ben katılmıyorum. Rahat bir hamilelik geçiriyor olsam öyle olabilir belki ama şuan bitsin istiyorum
Bir_zerre Emineavar Saatlerce ağlama şeklinde değilde başlarda çok olmuştu her şeye ağlıyordum ama geçti o hâllerim. Bazen doluyorum, ağlıyorum ama geçiyor bı rahatlıyorum.