ballilokum uyku setli vivenseden aldim . 705 tl ye . Yatak, iki adet yastik biri islemeli . Iki yan korumalik ve bir tane bas korumaligi . Birde yorgan cikti . Hersey iyi hosta . Yorgan ebat olarak aldigim nevresim takimina kucuk geldi . Ozdilekten 100×150 nevresim takimi almistim onun icine soktum ama cok kucuk kaldi icinde nevresimde baya bosluklar kaldi . Yorgani cok kucuk oldugu icin ekstra bir yorgan daha siparis vermek zorunda kalicam sanirim .