Kubraerbay Kızlar contractubex adında bir krem önerdi doktorum aranızda kullanan varmı 😊 (yakın bir arkadaşım kullandı 3ay kadar bir işe yaramadı diyor) maliyeti biraz fazla bu sebeple sorma gereği duydum alıp almama konusunda kararsız kaldım
Eses1234 Kubraerbay bende kullandm szeryn izi için bi ay hc bi işe yaramadı eskidende keloit vardı kulak arkamda ondada işe yaramamişti bosuna 150 tl verdm
Ozzzz Kubraerbay ameliyat izlerine iyi geliyor o krem düzenli kullanınca çevremde gözümle gördüm. Sezaryen olursam kullanacağım.