Nur1126 hayır canım korkma , bendede hem protein kacagı hemde tansiyon cıktı hastahaneye yatırıldım 11. Günüm bugun hastahanede keşke sadece ikisi olsaydı onu ilaclarla kontrol altına alıyorlar bende doppler akım kaybıda başlamış bebegim 2 haftada geriden geliyor akım kaybından dolayı normalde 29 haftalık olduk ama bebegim 27 lerde 2 kez ameliyathanenin kapısından döndüm