SevgiSungur canım ağda neden zararlı olsun hamilelikte bende bunu anlamıyorum. Bikaç kere bu konuyla ilgili post görünce sırf meraktan gittim doktoruma sordum güldü resmen ☺ Ben hamileliğimden öncede tüm vücut ağdaya giderdim, hamileliğimin ilk ayından beride tüm vücut ağdaya gidiyorum hiç bir zararını görmedim ☺ Şuan 30. haftamdayım daha iki gün önce gittim ağdaya. Bacak, kol, göbek, genital, koltuk altı aldırıp çıkıyorum sonra en az 1 ay rahatım süper oluyor. Yani demem o ki sadece göbek değil komple ağdanın hiçbir zararı yok canım. Haa düşük teklikesi olan biri için genital ağda belki yasak olsa bile diğer bölgelere ağda yapmak gene sorun olmaz. İçin rahat olsun 😉