Hep kendi kendime umutlarımı yıkardım ben kesin doğuramıycam diye..
o kadar muhteşem ki Doğum yapmak ve hayatınıza sıfırdan başlamak o koku o duygu bambaşka bişey ❤️
Arkadaşlar Doğum yapacağım güne kadar forumdaki hikayeleri okuyup korkularımı yenmeye çalışırdım vajinal olaylardan da çok korkan bir insanım
Gelelim Doğum hikayemize…
Öncelikle istanbul çakmak Erdem hastanesi özlem hanımda doğumumu gerçekleştirdim kendisi muhteşem bir doktor 🙏🏻
Normal Doğum yapmayı çok istedim ama 37.haftamdan itibaren Çatı muayenesinde çatımın çok dar olduğunu söyledi 39+4e sezeryan günü verdi tabi ben çok heycanlıyım🤗
10 Temmuz günü sabah saat 8de hastaneye gittik giriş işlemlerini halledip son nst’me de girip beklemeye başladım sonra hemşiremiz bizi odamıza çıkardı ve beklemeye başladık eşim o kadar heyecanlıydı ki anlatamam gelip gelip bana cesaret verip sevmeleri çok başkaydı😬
Sonra kuzenlerim geldi şakalaşmalar fotoğraf çekilmeler falan sohbet muhabbet 🤷♀️
Sonunda hemşiremiz geldi giyilecek Kıyafetlerimi terliklerimi getirdi giydim ve 15 dk sonra beni götürdüler ameliyat odası baya soğuktu beni oradaki yatağa aldılar bir koluma tansiyon aleti bir koluma serumları yerleştirdiler ve doktorum geldi fıstığım hazırmısın dedi hazırım dedim ama bir heyecan var bir görün Yanımda da çok tatlı bir hemşire var sürekli ameliyat bitene kadar muhabbet ettik spinal anestezi doktoru gelip belimden iğne vurdu hepsi çok tatlı insanlar ve alt tarafıma sonda taktılar hiç bişey hissetmiyorsunuz gerçekten beni kestiler biçtiler diktikleri sadece dokunmalarını hissediyordum ve o an doktorum hazırmısın çıkarıyorum dedi hadi kafanı kaldır da bak meleğine dedi ve cennet kokulu Almila mı ilk görüşüm o kadar duyguluydu ki evlat kokusu ona duyulan duygu çok başka bişey arkadaşlar sildiler ve koynuma koydular çok güzeldi ya vermek istemedim sonra hadi temizlensin babası da görsün diyince mecbur ayrıldım kızımdan ağlamaktan kendimi durduramadım beni odama aldılar eşim de bende ağlıyoruz öpüyoruz ellerinden böyle bir koku yok inanılmaz güzel tam bir melek cennet kokusu 👼🏼
Sonra çok ağrılarım oldu yerimden kalkamadım hep eşim beni kaldırdı düz bakıp yürümem gerekiyormuş kendimi açmam için afedersiniz büyük tuvalete çıkamadım lavman yapıldı ancak öyle ana her acının sonu böyle tatlı bir sürprizse her an çekebilirim sanırım şimdi 1haftalık olduk bile çok uzattım biliyorum herkese Allah en güzelini versin kolay doğumlar nasip etsin
yanınızda depend mutlaka alın bide emzirme sütyeni alın mustelanın göğüs ucu kremini alın süt pompası bunlar çok işinize yarıycak hayırlı doğumlar 💁🏼♀️