ozgeaa canım yakın arkadaşım ebe böyle 10lu takımı verenler için çok gereksiz giydirmek için içinden seçerken yere falan düşüyor demişti fazlasını geri veriyoruz ama sen öyle verme demişti bana ☺️ Bebeğin içine giyeceği zıbın, üstüne giyeceği alt üst takım veya tulum (tercihen) şapka,eldiven, battaniye, bez, altına giyeceği ayaklı bir şeyse ki genelde ayaklı oluyor çoraba bile gerek yok demişti ☺️