Merveatay Kızlar emzik ve biberon aldim bunları temizleyip hastane çantasına koymak istiyorum. Kaynatma işlemini nasıl yapıyorsunuz. Direk kaynatiyor msuunuz yoksa kaynatmadqn sıcak suya mi atiyorsunuz
Fatmagnnc Merveatay ben kaynar suyun içine koyup 5 dk kadar kaynattım emziğin kullanma kılavuzunda öyle yazıyordu
Meriwa Merveatay philips aventin sayfasında detaylı anlatım var canm ama önce emzik biberon temizliyicisiyle yıka temizle veya deterjanınla sonra kaynayan suda beklet cıkar kurulansın
Merveatay Meriwa temizleyici bişey almamıştım ya. Biberonla emzik avent ama sadece kaynatın diye düşünmüştüm
Meriwa Merveatay ben temzileyici aldım bide sterilizatör aldım makinasını onda temziledim ondan yani kaynatma olayını makina yüksek ısıda yapıyor benim
ilknurosman Ben ilk oncelikle emzik biberon temizleyicisiyle yikayip bi tencereye koymustum suyla birlikte kendisi kaynadi hazir kaynamis suyun icine koymadim direk o sekilde soguk suyun icine koyup kaynattim