Tomriskatun merhaba, bende 35. Haftada başladı yalnızca sağ taraftaydı ağrı bebek sağ siyatik sinire bası yapıyor demişti doktorum bebek kilo aldıkça iyice kötüleşti bacağımı kaldırarak ayağımı öne atabiliyordum ne yürüyebildim ne oturup kalkabildim çok çok kötüydü, şimdi 40 haftanın içindeyiz, bebek 38. Haftada aşağı inip doğum pozisyonunu aldıkça baskı azaldı ve o ağrı da azaldı, bebeğin doğum pozisyonunu almasını beklemeniz gerekebilir :( ılık uygulama ılık duş biraz rahatlatmıştı beni, çok yormamaya çalışın, ilaç vs de kullanılamadığı için beklemekten başka pek çözüm olmuyor malesef.. gebeliğin en kötü haftalarıydı benim için.. size de geçmiş olsun, umarım uzun sürmez