Neclanur 38 haftadayız bebeleriniz doğacağı zaman hareketleri nasildi şuan hafif sancim var ve bebegi m çok hareketli
dilekgi123 Neclanur bende 38+1 deyim bel agrim oluyo dunki cati muayesinden sonra akinti olmaya basladi doktor iki gun normal dedi sezeryan gunu aldik ama bakalim o gunden once gelmese bari 🤷♀️🤦♀️😂
NisaMomy Neclanur valla ne yalan söliyim hiç bir belirtim yoktu sadece ki bebek çok toplanmaya kasılmaya başlamıştı tek sıkıntım oydu. Ben 40+2 de doğurdum oda kızımın gelesi yoktu fitille başlattılar doğumu
ftmctn5151 38+2 de doğum yaptım. Doğumdan bir hafta önce vajinamda aşırı bir baskı vardı. Onun harici rutin sıkıntılar. Ama en.bariz dediğim.gibi vajina da baskiydi benim
DeReNAsYa Neclanur 2 gun cok hareketliydi ve bi yere toplanip kaliyodu hatta sure tutmustum ama duzensiz cikiyodu sabahina suyum geldi
DeReNAsYa Neclanur nisandir belki canim benim gelmedi hic bilmiyorum ama insallah baslar dogumun saglikla alirsin kucagina 🙏