Anneolabilmek yine de yanlış yönlendirmeyeyim ama ben kendim vuramadığım için devlet hastanesine gidiyordum ordaki hemşireler kendin de vurabilirsin dediler. bacaktan vurmak için kasıktan 4 parmak ölç o şekilde vur dediler ama ben iğne görmeye dayanamıyorum onlar vurunca bile bakamıyorum o yüzden gidip vurulmuştum canı, koldan yaptırıyordum