svvlgnrt bebisiminannesi evet biraz göbeğim çok kilom yok aşırı ama göbek var 😊ya soruyorlar cevrede 2.olunca hissetmem gerektiğini söylüyorlar o yüzden iyice korktum çünkü ben daha hissedemiyorum
bebisiminannesi svvlgnrt canim kilo da engelliyor malesef oyleyse korkma yaa bebek buyudukce hissedersin insallah😊