bende aynı şekilde böyle bir beşik aldm oturma odasına koydum,bebeğimn ahşap beşiğide yatak odamızda olucak,yanlız yatmaya başladığı zaman ahşap beşiğimiz büyüyen beşik olduğndan beşiği odasına taşicaz.Çok kullanışlı bu ufak olan seninkinin şeklide çok güzelmiş hem 😍