Öncelikle merhaba hanımlar rabim isteyen herkeze nasip etsin inşallah benim bir haftadır belimde ve kasıklarımda baskı ve ağrı oluyodu dün kontrole gittik aslında bebeğim doğum pozisyonunda değil diye fazla telaş yapmıyoduk ama dün gidince kanala yerleştiğini öğrendik ve onun için ağrım oluyomuş her an gelebilir diye bekliyoruz ve çok merak ediyorum nasıl bi şey olacak diye perşembe günü gideceğiz tekrar cuma sabah doğuma alacaklar dualerınızı eksik etmeyin lütfen rabbim herkezi göz kapayıp açıncaya kadar kurtarsın bu arada normal doğumu çok merak ediyorum ama çok korktuğum için sezeryan tercih ettim tabiki bunu bebişler seçiyo nasıl gelmek isterlerse öyle geliyorlar 🙏herkeze hayırlı doğumlar ve hayırlı evlatlar versin rabimm 🙏🙏🙏(çantama iki pijama takımı
bir tane gecelik sabahlık takımı
dipent tavsiye ettikleri için dipen
çorap çamaşır terlik şal emzirme çayı koydum
bebekİçin
İki tane hastane çıkışı
iki üç tane yedek zıbın ve alt
çorap
emmezse diye biberon emzik
ıslak mendil temizleme pamuğu
müslün battaniye
koydum sizce eksik varmı varsa bilgilendirebilirmisimiz ilk doğumum olacak tecrübesizin teşekkür ederim şimdiden🙏