Rukiyeeakdemir 38+2 haftalık hamileyim. Çarşamba günü kontrole gittiğimde bebeğin günlük hareketlerini say eğer 10 defadan az oynuyorsa muhakkak hastaneye gel demişti doktorum. Aynı durumu yaşayan ya da riskleri hakkında bilgisi olan var mi yardımcı olur musunuz?