Çok kolay. Ben doğumdan sonra 4 ay emzirdim. Ama bir gr kilo vermedim o süreçte. Hastaneden çıktığımda 73 kiloydum ve emzirme bitti hala aynıydım. Bişeyler yapmam lazım dedim ve yedinci ayda Karatay diyetine başladım. Hergün yürüyüş yaptım 1 saat. Ve bütün kilolarımı verdim. Görenler şok oluyordu. Bekarken bile böyle değildin dedi herkes. 59 a düşmüştüm. Hamile kaldığımda ise 63’tüm. Sadece istemeniz lazım. Kilo vermek zor değil. Kafanıza takmayın o yüzden.