Kızlar, üstüne görme kanaması normalde az lekeler halinde pembe ve kahverengi olarak gelip iki günde biter diyorlar. Fakat adet kanaması şeklinde olanlar da varmış. Aranızda bu şekilde yaşayan var mı? Şiddetli kasık ağrılarınız da oldu mu adet eşliğinde?