merhaba arkadaşlar, adetim bittikten 2 gün sonra doktora gittim ve ultrasonla baktı. Bak yumurtan gözüküyor dedi. Gün aşırı ilişkiye gir dedi. Yani oluşmuştu ama benim kafam karıştı. Yumurtlama adetten 12-14 gün sonra olmuyor mu? Bu arada adetim de düzenlidir. Merak ettim, fikri olan var mı? Doktor çok aceleciydi soramadım:)