Tgbab Kızlar o kadar başım ağırıyoki saç diplerimi birisi çekiyo sanki tansiyonla alakalı mı bilmiyorum ama normal tansiyonum 9 6 . 11 7 olduğu zaman daha çok ağrıyor başım acaba tansiyon kaynaklımı. Bu haftalarda yaşayan varmı baş ağrısı 🥴😭
MiniKaya Tgbab canım bende normalde düşük tansiyonluyum 11 7 11 5 falan olunca benimde aynı şekilde oluyor ayakları yukarı kaldırıp dinlenmeni tavsiye ederim bide bir çay bardağı suya biraz limon damlatıp içebilirsin
Tuagca ben de oldu sonra zamanla gecti . Roll yesim tasi var ondan bulundur evinde buzlukta sakla basin agriyinca alin ve yuzunde gezdir . Ben mentol tasi da kullaniyorum .doktora sordum zarari yokmus.
Babysmumy Aynısı bnde de olmştu tansiyonum çok az düşktü artk dayanamyodm ara ara doktorm parol içeblrsn çok kötü oldğnda dedi bir gün parol içtm sonra eskisi gbi olmadı şükür.Zamanla geçyo ama