ppapatyam_ Kizlaaar kimler insallah nisan ayinda anne oluyor 🙈🙈 beenn rabbim izin verirse 🤲🏻🤲🏻 Bu arada bugün ailelerimize söylücez cok heycanliyiz 🙊🙊
132025 ppapatyam_ Allah nasip ederse Nisan annesi olucam ama bi kanım var Mart’ta o yüzden aileler hariç kimseye söylemicez 5+2 yüz bugün
ppapatyam_ Zeleno neredeyse o zmn ayni dogurcaz seninle insallah 🙈🙈 rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsinnn 🤲🏻🤲🏻
Pinarpinar Bende allah nasip ederse nisan annesi olacam 4.6 haftaligim bende🤗rabbim sağlıklı şekilde kucagimiza versin insallah yavrularimizi
Nasippp Sonia Ayyy maşallah subhanallah 🧿 bende bu gün 6+3 üm ama kalp atışı İÇİN perşembe günü gideceğim inş duyarım bende🤲🏻☺️
Nasippp Nofa nazar 🧿 bide daha önce kayıbı olanlar daha temkinli oluyor mesela ben daha önce kayıbım var insanlara çok sora demeyi düşünüyorum
cloverart 5+0 benimde henüz doktora gitmedim. Nisan 4 gibi doğum olacaktır sezeryan olacağım için 😌 herkesin bebekleri sağlıkla doğsun 🙏🏻