Merhaba,
20 agustos tarihinde Kartal umut hastahanesinde Fatih Birol Bey’e mecburi sezeryan olacağım. İlk doğumumda genel anestezi olmuştum. Şimdi ise spinal anestezi düşünüyorum ama korkuyorum daha doğrusu tedirginim acaba hisseder miyim nasıl olur diye. İlk doğumum çok kolay geçmişti sadece ilk göremediğim için içimde ukte kaldı. O yüzden şuan spinal anestezi olmak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım. Bana yardımcı olabilir misiniz.