cns2009 doğru demişler canım yüz üstü ve sırt üstü uyumak çok tehlikeli özellikle sırt üstü uyumak çok tehlikeli kan akışını yavaşlatıyor sağ ve sol tarafta yatman gerekir. Hatta mümkün oldukça sol tarafında yat öyle daha iyi geliyor bende 20+2 sırt üstü uyurdum hep ama bebişim için sol tarafta yatıyorum artık