Senaarass ben 3 ayı tamamlayınca boyadım birde yarın nasipse 19 olcaz yarın boyamayı düşünüyorum. Doktoruma sordum aç pencereyi balkonu kokusuz amonyaksız doğal boyalar var onlarla kendin boyayabilirsin dedi. Zaten hep kendim boyadığım için kuaförlerin organik boya kullanıyorum demelerine inanmıyorum. Naturtint adlı bir marka watsonsdan aldım fiyatı 42₺ geçen seferde onla boyamıştım ne koktu ne baş ağrısı oldu