Fadikfs Sanki herşey beni buluyor gibi bebeğim kabız olmuş sanırım benden geçti bende olmuşum nasıl geçirebilirim sürekli ağlıyor 😞
inciiim Fadikfs canım benim bebeğimde tuvaletini yapamamıştı bir iki damla saf zeytinyağı damlattık ağzına ve poposuna pamukla zeytinyağı sürdük sonra gecesine baya yaptı tuvaletini
Shira Fadikfs karnina (basarak) masaj yapin saat seklinde ve yaz ile. Biraz rahatlatir. Olmazsa bir doktora görünün..
AyaYlmazYldrm Fadikfs Anne sutu alan bebgin 10 gune kadar kaka yapmamasi nornal diyor doktorlar ama mama yiyorsa mama yaramamis olabilir degistirin
Zekzek Fadikfs sizden geçme gibi bişey yok mama alıyorsa su verin çoğu anneler bunu bilmiyor ne yazık ki sonra bebekler kabız oluyor
AyaYlmazYldrm Fadikfs sizden gcmez mamadandir mamasini deistirin derim birde qrkadaslarinndedigi gibi su verin ben hep vrdim
inciiim Fadikfs kuzum ben aile hekiminin ebesi ile görüşmüştüm havalar sıcak olduğu için mamadan sonra bir iki damla su ver demişti
Zekzek Fadikfs o nasıl hemsireymis genelde uyarirlar mama aliyormu diye sorar doktor alıyor dersen su vermeyi ihmal etme derler