Bende taktırdım 10 gün oluyor. Şuan 29.haftalık hamileyim. Stent bence iyi birşey . İdrar yolundan kapalı ameliyat ile taktılar . Sonrasında böbrekte sıkıntı yaşamadım hatta baktılar ulstrasyon ile cidden o açıklığın kapandığını kendim de gördüm . Doğumdan sonra çıkacak geçici bir dönem ama Allah korusun böbreği kaybetmek zor. Benim açıklık 2,2 grage kadardı. Böbreği zorlamak istemedik . Ama stentten sonra 4 gün çok aşırı mide bulantısı yaşadım gece gündüz afedersin kustum . Ağzıma bşrşey alamadım. İşlem çok az da olsa narkoz ile yapıldı . 10 en fazla 15 dakka sürdü . Ameliyattan sonra bana seslendiler uyandırmak için çok şükür o an bebeğin kıpırdadığını da hissettım . En çok onun zarar görmemesi dileğimdi elbette 🙏🏻 Allah hepsine sağlık versin . Biz anneleri de yavrularımızın başından eksik etmesin🙏🏻