Minikannesi00 edakaya1 canım ben bol bol meyve yedim, muz ,karpuz ,kavun, kayısı ,kiraz . Çok şükür bebeğimde 38. Haftada 4 kilo doğdu . Ayrıca her kahvaltıda portakal sıkıp 1 bardak içip mutlaka ceviz de yerdim .
sekerportacalii edakaya1 kilo aldıran olarak değil de armut folik asit içerdiği için çok faydalıymış.
edakaya1 Minikannesi00 ben muzdan inanilmaz derecede tiksindim ama su son aylarda sanirim bebis daha iyi kilo aliyomus tekrardan muza basladim 🙈 inanilmaz derecede karpuz yiyorum umarim onunda bi sakincasi yoktur 😊
Minikannesi00 edakaya1 olsa bende olurdu canım birsürü karpuz yedim hemde zamanı değildi eşim zorla buluyodu ,düşün yani onlar daha hormonludur :)
Sozipek edakaya1 gebelik şekerin yoksa karpuz kavun ye derim güzel kilo aldırıyor ilk bebeğim 4140 gram doğmuştu şimdi kızımı bekliyorum 32+3 günlük olduk bakalım öncelik sağlık sonrasında Tombiş bebek daha kolay ele avuca geliyor🤗
edakaya1 Sozipek cok şükür herhangi bi sorunum sekerim felan yok gunduz ayri aksam ayri yiyip yatiyorum bende kiz bekliyorum saglikla kucagimiza aliriz insAllah yavrularimizi :)
Sozipek edakaya1 bende sabah kahvaltıda akşam yemekte 😂doktor yeme dedikçe ben yiyorum amin sağlıkla alalım inşallah 🙏
sdkince Bende meyve çok yiyorum etrafımdakiler meyve yeme çocuk büyümez diyordu demek ki doğru değilmiş bunu bilmem iyi oldu.
Whiterose edakaya1 özellikle muz ve ananas ama ben yaz meyvelerini çok seviyorum (çilek karpuz kavun kiraz şeftali erik ) hergün bunlardan bir kaç çeşit yedim kilosu normal bebeğimin